Lördag

2009-02-07 @ 17:00:06
Alltså jag är nog sämst på att skriva blogg. Men det kanske beror på att mitt liv är riktigt tråkigt...? Har aldrig nått att skriva om...
Just nu sitter jag och skriver på ett svenskarbete. Om sagor och jag har valt "kejsarens nya kläder".. Det går la bra, eller nått.. 
Isaberg i torsdags var la trevligt. Men jag längtar till riktiga backar! Riktig snowboardåkning!

Jag har köpt ett gymkort nu! *Känner mig duktig* Och faktiskt är det riktigt kul att träna! Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka. Men jag får tacka min kära syster för det. Så Tack! :) haha 

Nej, nu ska jag avsluta det är megalånga inlägget och fortsätta med "Kejsarens nya kläder". 

Om det nu är nån som läser, så får ni la Ha de bra!





Du fattar inte så jäkla arg jag är på dig!

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0