Måndag

2009-02-02 @ 18:15:52
O jej! Jag känner att jag är riktigt duktig på att skriva... Applåd till mig! 
Idag är det i alla fall måndag. Jag tyckte fotolektionen idag var riktigt kul. Vi fick göra en egen kamera. De ni! ;D En lådkamera. Sen fick vi framkalla bilderna med. Det var häftigt! 
Ja, det var kul idag i alla fall. 
Jag passade på att handla idag på håltimmen. Skönt att slippa det senare när jag hade lite bråttom hem för att tvätta. Så det har jag också hunnit med idag. Sista maskinen går nu. Nice med rena kläder.. hehe ;)
Usch jag måste plugga. Mediekunskapsprov imon. Om radion tror jag. Och public servic och sånt. Det är rätt svårt, och jag har inte pluggat på det så mycket. Fy skäms Frida!
Mamma kommer en stund sen! Hon var nere i Halmstad för nått ärende, så hon kommer upp till mig en stund. Inte så länge, men i alla fall.. Trevligt. 
Aja, nu ska jag plugga.

Ha de bra!

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0