24 Mars

2010-03-24 @ 09:49:31
Herregud! Det är redan Mars, och snart April. Vart tog tiden vägen? Fast snart fyller jag 18, så tiden får gärna gå lite fortare fram tills dess... 8 Maj it is!

Vad har hänt sen senast då?
Jag var i Trysil i helgen. Uuuuunderbart! Tillsammans med Annevi och Jonatan, och pappa och Liselott kom dit också. Skitkul var det verkligen! Men lite jobbigt är det nu när vintern tar slut. Det är så långt tills nästa säsong...
Sen håller jag på för fullt med körkortet, som jag förhoppningsvis ska ha veckan efter min födelsedag.. Vi får väl se hur det går, men jag kan ju hoppas i alla fall. Gjorde i alla fall halkan igår. Riktigt kul var det! Så det går framåt kan man väl säga i alla fall.

Jag ska snart åka till Paris, om exakt en vecka. Jag, Annevi och Mamma ska åka buss dit ner. Riktigt kul ska det bli. Och jag har aldrig varit i Frankrike, så det ska bli intressant.

Nu ska jag snart gå till skolan och ha matte och sen en lång fotolektion. Seegt.


Ha de bra!

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0