25 Mars

2010-03-25 @ 18:54:02
Torsdagar, värsta dagarna i skolan. Man står bara ut för att jag vet att det är helg när dagen är slut. Har inga lektioner på fredagar... Fast idag gick det faktisk helt ok. Började med Webbdesign, som var första gången. Vi testar på lite olika grejer nu typ. Men det var kul, faktiskt. Så det var inte alls så farligt. Sen på svenskan såg vi på film och skulle diskutera olika grejer efteråt. På samhällen skulle vi redovisa om konflikter i olika länder. Men Jessica, som jag jobbar med, har varit och är sjuk. Så vi fick göra det på tisdag istället. Sen var det bara historia kvar och där satt vi och antecknade, som vanligt.
Jag, Hanna och Ida gick in till stan efter det. Ida skulle med bussen och jag skulle leta efter en grej till mormor, men jag hittade inte det. Köpte i alla fall med mig ett nagellack hem. Snyggt är det. 
 
Men nu är det helg in alla fall. Vad ska jag göra? Inte så mycket. Tvätta, städa (lägenheten ser för j*vlig ut!) och plugga. Plugga i massor. Missat lite nu när jag var i Trysil, och kommer missa lite till när jag åker till Paris. Och matteprov på tisdag som jag knappt har jobbat någonting med.. Usch. Men men. Sånahär helger får bli det med.

Drott vann igår förresten. Kul match! :)

Nu ska jag måla mina naglar med nya lacket.
Ha de bra!

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0