29 Mars

2010-03-29 @ 18:09:15
Usch, jag har så mycket att göra att jag inte orkar börja. Har matteprov imon, och det kommer inte gå bra. Tror jag. Så måste verkligen plugga. Sen teorin till körkortet är jättemycket som jag måste läsa på. Men har jag gjort det? Nej. Sen packa till Paris, men det har jag börjat med och är kanske snart klart till och med. Men sen känns det som om jag har skitmycket mer, som jag har också. Så nu ska jag plugga lite teori. Jag SKA. För jag vill ju ha körkortet. Jättegärna!
Det ska bli riktigt kul att åka till Paris på onsdag. Vi ska åka buss ner, så det tar ju ett tag. Men det kan vara kul att se lite av europa. Och med min syster kan man nästan aldrig ha tråkigt! :) Och mamma är väl helt okej hon också.. hehe Kul ska det bli i alla fall!

Ha de bra!

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0