En "liten" lista.. :)

2010-03-24 @ 22:33:08

Du heter: Frida Nilsson

Smeknamn: Inget tror jag.

Låt som när du är ledsen sörjer till: ingen speciell..

Beroende av: Att få åka snowboard under vintern

Vad tror folk om dig: Ingen aning.

Stämmer det: ..

Vad får du oftast komplimanger för: Eh. Att jag är så snäll typ. Kanske.

Vad säger du för att imponera på någon: Försöker nog aldrig imponera..

Hur imponerar man på dig: Vara häftig och sig själv.

Brukar du skratta för dig själv: Haha, ja. Om man bor ensam får man göra det bästa av tiden.. J

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ”Händer det inget i handbollen eller får mor inte mina sms?”

Var bor du: Halmstad.

Trivs du där: Helt okej. Lite lite snö och backar..

Äger du några converse: Naj.

Sprit, cider, vin eller öl: Öl, vin och cider.

Brukar du bli för full: Nej.

Är du allergisk mot något: Dinosaurie-plåster och låtsas tatueringar. Det kliar.

Hur svarar du i mobilen: ”Ah, det är Frida!” eller ”Hallå?!”

Antal timmar sömn inatt: 10 härliga timmar!

Brukar du komma i tid: Ja.

När mår du bra: På snowboarden.

När blev du fotad senast: Idag under fotolektionen misstänker jag.

Hur känner du dig nu: Lite småtrött och mätt.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Läskiga.

Vad saknar du: Skidorter där man kan åka snowboard och kärlek.

Hade du en bra kväll igår: Ensam, men helt ok.

Favorit dryck på morgonen: Oboy eller juice.

Rakar du benen: Japp.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 10, 11 på vardagar.

Är du blyg: Oftast. Med folk jag inte känner och när jag är rädd att göra bort mig.

Sysslar du med någon idrott: Snowboard.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.

Har du spytt offentligt: Nej.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet ej.

Är du nöjd med ditt liv: Nej, egentligen inte.

Är du bortskämd: Ett tag var jag det. Men inte så farligt mycket.

Vad gör du i morgon: Skolan och plugga.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Vet ej riktigt.

Vad längtar du till: Nästa gång jag ska till Trysil. Och att sluta skolan på riktigt.

Har du bra vänner och äkta vänskap: De vänner jag har är bra.

Vad använder du för schampo: Just nu, Wella tror jag.

Hur gammal är du: I maj blir jag 18.

Tycker du om någon just nu: Nej.

Gröna eller röda äpplen: Beror på vad jag är sugen på.

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: 9.00

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Yes.

Är det okej att gråta: Absolut.

När grät du senast: Kommer ej ihåg.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ny snowboard och stuff till det. Resa mycket. Lite nya kläder också..

Bär du glasögon eller linser: Bör bära glasögon.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

Har du piercing: Hål i öronen, men använder aldrig öronhängen.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Ja.

Solar du ofta: Nej.

Är du bra på att laga mat: Om jag går efter recept tror jag att det blir bra.

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Inte speciellt vig.

Är du musikalisk: Nja. Lite kanske.

Vad dricker du helst när du är törstig: Trysil-vatten. Eller vatten överhuvudtaget.

Vilken är din favoritglass: Choklad och vanilj.

Tror du på ett liv efter döden? Nej.

Tycker du om sushi? Aldrig smakat.

Vad äter du helst när du ser på film: Glass.

Har du tandläkarskräck? Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Grön-blåa.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej.

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Inte så ofta länge. Ska skärpa mig med det…

Senaste låt du hörde: Rolandz – Upp till dans . haha


Sov så gott! :)


Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0