13 September

2010-09-13 @ 16:49:47
Helgen var riktigt bra! Kanske lite för bra, på vissa fronter.. ;) Men men. haha
I alla fall. I fredags körde jag, Hanna och Ida upp till Göteborg och liseberg för att lyssna på Babian! Sjukt bra var det! Och nu vet vi att det går att sittdansa. Bra kväll var det i alla fall!
I lördags då då. Började kvällen med grymt rolig förfest hos Carolin och Oscar! Sen inte till stan och träffa Ida och Hanna. Och resten håller jag för mig själv. hehe Men kul hade jag i alla fall!
I söndags vaknade vi upp och de kände för pizza. Jag var inte så sugen men hängde med till pizzerian och höll dem sällskap i alla fall. Sen blev det tv resten av dagen...
Bra helg! :)

Ha de bra!

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0