Det snurrar i min skalle

2010-09-16 @ 16:58:14
Torsdag, och snart är denna veckan slut.. Men denna helgen blir det fullt upp. Jag ska åka med min mamma och hennes man upp till vårt sommarställe i Bohuslän och fota för mitt projektarbete. :) Det ska faktiskt bli kul. Hoppas bara det är fint väder, och absolut inte regna.. :O Då blir det typ jobbigt. Men enligt smhi ska det inte alls regna, men man vet ju aldrig. Ett paraply ska med i alla fall.

Rätt slapp dag i skolan idag. En lektion, foto. Och där gjorde vi inte så mycket. Kollade på någras foton, och någon fotofilm typ. Och gick på stan och fotade panoramabilder..
Vi var även och röstade på skolvalet, och jag röstade "på riktigt" också. Första gången för mig ju. höhö Spännande! eller inte...
Men nu borde jag plugga lite religion. Segt.

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0