7 September

2010-09-07 @ 17:15:13

Okej. Enbart för att Ida tycker jag ska ta och skriva i den här så får jag väl ta och göra det.. ;)
Vad har hänt sen sist?

- Jag har fyllt 18. Väldigt lyckad dag, men dock var jag småsjuk. Men dagen var perfekt!
- Jag har varit på min första festival, Siesta!
- Jag har haft sommarlov.
- Jag har tagit körkort. 6/7- 10 är datumet att minnas! Lycka! :)
- Jag har börjat på mitt sista år i skolan.

Sen vet jag inte om det finns något mer intressant att berätta.

Mitt sommarlov var helt okej. Inte jättebra, men absolut inte dåligt heller. Fick gjort en hel del jobb, så har fått in lite pengar i alla fall...

Idag beställde vi i alla fall studentmössorna. Riktigt roligt! :D

Ha de bra!


Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0