Vad gör vi? Nu kör vi!!

2010-09-24 @ 19:59:45
Snart blir det förfest här hos mig, sen vidare ut på stan senare! Riktigt nice!
Kommer förhoppningsvis ett gäng från Laholm också! Så inte bara de gamla vanliga.. ;) höhö. Fast jag gillar dem gamla! Bäst är dem.

DET HAR KOMMIT SNÖ I TRYSIL!!!!! :D Så jäkla nice. Jag längtar sjukt mycket till skidsäsongen, eller snowboardsäsong för mig.. Men i alla fall! 

Nu ska jag fortsätta att göra i ordning mig till Oskar Linnros - Från och med du. 

 :) 

Lämna en kommentar va!
Postat av: Annevi

KUL att du har börjat blogga igen! :D Och skitsnygg design! YOU GO GIRL! (okej, vi båda vet att jag är töntig..)

2010-10-25 @ 18:58:07
Postat av: Annevi

Okej, det var mer än en månad sen som du skrev sista gången. Tar tillbaka allt jag skrev. Utom det med designen.

2010-10-25 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0