Lördag.

2011-03-26 @ 19:00:48
Vill inte vara där jag är. Varken på stället eller i livet.
Allting känns faktiskt rätt så meningslöst just nu. Går i skolan, men pluggar typ inget. Får fotouppgifter som jag inte kunde bry mig mindre om och intresset för fotografi finns inte längre kvar.
Jag som en gång var rätt så flitig i skolan har gått och blivit helt tvärt om. Känns ju lite typiskt nu när det är sista terminen då man borde skärpa sig egentligen.
Jag vill bara åka snowboard och ha kul. Inte ha några måsten, utan bara göra det jag känner för. För stunden.  
Och jag vill inte gå i skolan längre bara. Så är det med det.
 
Behöver med milda uttryck en spark i arslet.

Lämna en kommentar va!
Postat av: emelie

Det är exakt tio futtiga veckor kvar av ditt liv i gymnasiet. Det är hur lite som helst. Så vet du vad du gör nu? Nu sätter du dig ner och så lovar du dig själv (eller kanske främst mig om det ska vara så) att KÖTTA denna sista tiden. Finns ingen anledning till att inte göra det.

Du har ett helt liv som du inte ska gå på gymnasiet sen, och det är sketalätt att höja sig sista terminen. Eller iaf sketalätt att förhindra att sänka sig. Och det KAN faktiskt vara viktigt inför framtiden. Så bara bestäm dig nu för att sätta dina skoltrötthets-känslor åt sidan, sätt dig ÖVER det och bara ta tag i skiten.

GÖRT!



Och gå och lägg dig i tid och ät bra och träna bla bla bla såklart.



PUSS OCH KRAM FRÅN TANT EMELIE SOM DU SKA LYSSNA PÅ!

2011-03-29 @ 22:37:50
Postat av: emelie

Feck, skrev en jättelång kommentar som försvann.



Anyways, kontentan av den var såhär:

Du har 10 veckor kvar av din gymnasietid. Tio futtiga veckor. Skrattretande lite, det kommer gå sjukt fort. Därför bestämmer du dig just i detta nu för att KÖTTA sista tiden, för du har absolut inget att förlora på det, snarare tvärtom, och det VET du ju.

Men det gäller bara att sätta sig över alla jädra "orkar inte" tankar för det är ett par veckor vi snackar om! BA GÖRT. Du har ett helt liv framför dig som inte är ett tråkigt gymnasium sen.



Lyssna på tant emelie nu! PUSS OCH KRAM

2011-03-29 @ 22:42:10
Postat av: emelie

HAHA, kolla!



Kommentaren kom ju visst. Bara blogg.se som segar lite skyller vi på... Men vad fint med ett dubbelmeddelande (trippel t om.) Det är extra värt, har jag hört.

2011-03-29 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0