Söndag

2011-03-20 @ 23:20:07
Hemma. Och jag gillar det inte. Eller jo, lite. Men inte så mycket. Hade det så sjukt kul. Parteeey i Lech, afterski på Krazy Kanguruh, träffade på riktigt trevliga människor och fick lite riktigt bra snowboardåkning. 
Det enda som var lite dåligt var snön. Den var en aning blöt.. Men sista dagen blev det puderåkning, sjukt nice. Vill verkligen åka mer bräda. Men får nu vänta tills nästa vinter........ Orka.
Och imorgon är det skola som gäller. Vad jag inte ser fram emot det. Eller jo, för att träffa tjejerna! Men jag pallar inte. Vill bara sluta skiten..

Nu ska jag starta en film. Switch heter den. Snowboard typ. Verkar vara bra i alla fall, och från Norge av alla ställen..  

Tänkte vara duktig och lägga in trailern här till filmen, men det går inte av någon anledning..

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0