Onsdag

2013-08-21 @ 18:52:40
2013 har än så länge inte gjort mig besviken. Mer än halva året har gått, och det har varit det bästa året någonsin. Hade en så sjukt bra vinter och tidig vår tillsammans med min bästa syster, på bästa stället, Trysil. Tre månaders asbra sowboardåkning, fest, jobb och chill. Fick jobb som timvikarie på ett sjukhem, och valde att stanna kvar över sommaren. Så när Annevi i slutet av april åkte ner till Oslo för att jobba, stannade jag kvar i vår lilla hytta. Var ensam några veckor först, drog hem till sverige i någon vecka och ner till oslo två helger. Men sen i mitten av juni kom Sara hit, som skulle jobba på campingen. Och vi har haft det så sjukt kul! Jag har jobbat och hängt med henne, festat och träffat nytt roligt folk. Bara njutit av livet i stort sätt. Och det gör jag aldrig annars. 

Nu har Sara åkt hem igen, och sommaren börjar lida mot sitt slut. Om 11 dagar lämnar jag stället som jag har kallat mitt hem i mer än ett halvår. Men är inte så deppig för det i alla fall. Ska flytta ihop med den bästa personen jag vet. Hanna ska studera, och jag ska visst också plugga.. haha. Det kan ju bli intressant. Ser i alla fall fram emot att bo med Hanna. Vi ska liksom äntligen bo på samma ställe! 

Trysil är mitt hem nu. Men det kommer alltid finnas kvar, och jag kommer komma hit igen. 

Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0