2013

2013-02-11 @ 18:33:34
2013 ska bli ett bra år. Det har jag bestämt. 
Tänker väl så om typ alla år, men detta, det SKA bli bra. 

Ferbruari nu, och snart, om fyra dagar, åker jag ifrån mitt jobb som au pair i Norge. Har varit här i fem månader nu, och tyvärr trivs jag inte. Inte så bra start på året kanske, men nu så. Nu börjar det. 

Om fyra dagar ska jag och min syster Annevi bo där jag trivs som bäst. Mitt favoritställe av ställen jag har besökt. Trysil. Vi ska bo i en liten hytta i tre månader och jag ska bara åka snowboard. Har försökt att få något jobb, men det går trögt. Men att jag ska få bo där känns helt otroligt bra! Så jobb kan kvitta. 

Efter det vet jag inte. Men det får jag ta då.
Nu är det bara att tagga TRYSIL! 


Lämna en kommentar va!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0